Wynajem samochodów sportowych

DO KOGO KIEROWANA JEST OFERTA?

Oferta skierowana do osób indywidualnych trenujących już nami oraz dla firm pod kątem organizacji eventów motoryzacyjnych – tu prosimy o kontakt bezpośredni celem omówienia szczegółów. Jeśli nie posiadasz własnego samochodu nadającego się do treningu na torze lub poszukujesz wyższych osiągów, oferujemy Ci jedną z naszych maszyn. Do Twojej dyspozycji oddajemy jedynie topowe modele. Podana cena nie stanowi oferty w rozumieniu zapisów prawa, lecz przybliżenie szacunkowego kosztu szkolenia.

JAKI JEST KOSZT WYNAJMU?

W zależności od wybranej formy treningu oraz ilości przejechanych kilometrów koszt ostateczny może się zmieniać. Rozliczany jest wyłącznie na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów. Każda z maszyn posiada jednak minimalną ilość kilometrów na sesję. Samodzielnie zatem możesz kontrolować koszt wynajmu samochodu. Użyczenie jest jednak możliwe wyłącznie podczas treningu 1-na-1 lub realizowanego przez nas eventu.

Chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z nami.

Mercedes-AMG GT R
Moc: 585 KM (4-litrowy, V8, BiTurbo)
Waga: 1620 kg
0-100 km/h: 3,4 s
Skrzynia biegów: Automatyczna, dwusprzęgłowa (DCT 7 biegów)
Napęd: na tylne koła
Przeznaczenie: Panowanie nad samochodem, techniki wyścigowe, ustawienia i/lub jazda torowa.
Koszt wynajmu: od 70 zł/km netto

Porsche 911 GT3 (model 991.2)
Moc: 500 KM (4-litrowy, 6-cylindrowy, wolnossący Boxer)
Waga: 1488 kg
0-100 km/h: 3,4 s
Skrzynia biegów: Automatyczna, dwusprzęgłowa (PDK 7 biegów)
Napęd: na tylne koła
Przeznaczenie: Panowanie nad samochodem, techniki wyścigowe, poślizgi i/lub jazda torowa.
Stawka za km: od 59 zł/km netto

Radical SR 3
Moc: 226 KM (1340 cm3, 4-cylindrowy, wolnossący)
Waga: 620 kg
0-100 km/h: 3,1 s
Skrzynia biegów: Sekwencyjna, z podbiciem obrotów przy redukcji (6 biegów)
Napęd: na tylne koła
Przeznaczenie: techniki wyścigowe, jazda torowa, wykorzystanie zaawansowanej aerodynamiki i zrozumienie opon wyczynowych.
Stawka za km: od 70 zł/km netto

BMW M2 Competition
Moc: 410KM (3-litrowy, 6-cylindrowy, z kompresorem)
Waga: 1550 kg
0-100 km/h: 4,4 s
Skrzynia biegów: automatyczna
Napęd: na tylne koła
Przeznaczenie: Techniki wyścigowe,  jazda torowa, idealny do szkolenia z panowania nad poślizgiem.
Stawka za km: od 40 zł/km netto

Lotus Elise 250 Cup
Moc: 234 KM (1.8-litra, 4-cylindrowy, z kompresorem)
Waga: 921 kg
0-100 km/h: 3,9 s
Skrzynia biegów: Manualna (6 biegów)
Napęd: na tylne koła
Przeznaczenie: Techniki wyścigowe, jazda z manualną skrzynią /lub jazda torowa
Stawka za km: od 35 zł/km netto

Szukasz inspiracji na wakacyjną podróż?